Foto Miika Rautiainen, för Simpukka-föreningens kampanj kring olika barnlöshetssituationer, Simpukka-veckan 2019

torsdag 9 februari 2017

Jep, nu totalnegativt test

Vad var det jag sa... Där for det hoppet. Idag är testet totalt negativt. Inget kvar alls av nåt andra streck. Som jag ana. Måst nu här hålla mej uppe, jobb om en stund och fullt program sen ännu efter... Men det känns nog för jävligt. Helt onödigt med symtom och litet plus först också, tycker jag nu, för då höjs ju hoppet, helt i onödan, och så dimper man desto längre sen... Inget barn denna gång heller. Det blev ett missfall nu igen. Inte två utan ett tredje, eller hur heter det...? Suck.

Och småningom då också tvungen att ta funderingen kring hur jag gör nu...

4 kommentarer:

  1. Nej så tråkigt! Extra trist då du redan hann få symtom och spökstreck och allt. Jag kan tänka mig att det känns purket, minst sagt. Hoppas du småningom får nån klarhet i hur du går vidare! *skickar ett lastbilslass sympatier*

    SvaraRadera