Foto Miika Rautiainen, för Simpukka-föreningens kampanj kring olika barnlöshetssituationer, Simpukka-veckan 2019

onsdag 2 mars 2016

Uppdatering - nuläge?

WoopWoop; idag ringde min läkare med uppdatering om mina celler. Eller vid dethär laget mina embryon! För det lyckades!! Det blev lite embryon av det hela! Jag var ren förberedd på att svaret sku vara att inga celler klara av att tinas upp. Men det gjorde dom! En hel del av dom, faktiskt. Sen blev inte så många befruktade, men ändå några. Och tre (3) stycken har dom i frysen åt mej nu! :D Tre 5-dagars-embryon, blastocyster. Så med god tur har jag tre försök nu... Tre PAS - pakastetun alkion siirto, inlägg av fryst embryo. Första blir nu ren förhoppningsvis strax efter påsk som sagt. Men får se med det sen enligt när cykeln börjar. Det är nästa steg... Är iallafall idag extatisk över att det första steget gick bra!! Jag har, för första gången, embryon som väntar på mej i frysen! :) Och just nu är jag helt superglad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar