Foto Miika Rautiainen, för Simpukka-föreningens kampanj kring olika barnlöshetssituationer, Simpukka-veckan 2019

tisdag 21 november 2017

Trots inläggen är jag nog okej

Inser att inläggen har varit ganska nedslående och ledsna på senaste tiden... Det har varit många saker på gång i tankar och känslor och många saker har dykt upp också utifrån. Så det ser ju säkert väldigt tungt och jobbigt ut, om man kikar på texterna. Men trots inläggens dysterhet är jag nog okej... Jag är fortfarande på det klara med vad som är rätt för mej (just nu), och njuter av måånga saker i dethär livet på egen hand. Så, all considered, är jag nog fortfarande glad åt det beslut som ledde mej hit. Och ser nog fortfarande att det bara är så det ska vara. Även om jag, som konstaterat, också kan vara sorgsen över vad det innebär. Verkligen inte alldeles rättframt alla gånger dethär med känslor... Men jag är glad åt att de är övervägande positiva. Att jag nog är övervägande alldeles okej, trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar