Foto Miika Rautiainen, för Simpukka-föreningens kampanj kring olika barnlöshetssituationer, Simpukka-veckan 2019

måndag 30 oktober 2017

Och nya saker i sikte nu igen då

Med månadsskiftet kommer det nya förändringar nu då. Nygammal plats, delvis nya saker. Igen. Och det är okej. Jag kan ta det med ro. Men visst är det också väldigt vemodigt. Hade gärna stannat, och hade gärna fortsatt här. Ibland går det inte som man tänkte... Fäller nog några tårar när jag far... Och det finns nog aspekter och personer i (det beklagligt tillfälliga) livet här som jag verkligen kommer att sakna! Som följer med i hjärtat. Tack och kram!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du har en fin blogg. Har saknat någon som skriver om hur det är att vara längtande barnlös men utan det klyschiga slutet. Hur gör man när det troligen inte blir?

    Varm kram till dig käre starka medsyster! ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! :) Jätteglad att höra att bloggen kan ge något åt nån annan i liknande situation! Du får gärna höra av dej om du vill ”prata” mer - finns en e-post-adress i ”Om mig”-spalten. Eller så inte, om du inte vill, naturligtvis. Är iallafall verkligt glad att höra att det finns folk som läser och får nåt ut av det jag skriver! Kramar tillbaka åt dej!

      Radera