Foto Miika Rautiainen, för Simpukka-föreningens kampanj kring olika barnlöshetssituationer, Simpukka-veckan 2019

måndag 3 oktober 2016

Känslan vissa dagar

Ibland alltså... Vissa dagar... Som idag. Inte egentligen nåt större fel på idag i det stora hela. Men rätt trögt bara sådär allmänt... Och sen räckte min hjärna och min tid inte till. Glömde en appointment och hade så mycket att göra att jag inte hann med min jumppa. Ändå glömde jag hälften av det jag borde ha gjort. Och har en rätt stressad och upprörd inre känsla efter allt det. Stod i butiken och hade ingen aning om vad jag sku ha. Hungrig och trött när jag väl kom hem. Hjärnaktivitet på närmare noll, har jag en känsla av. Och är ledsen att jag inte hann till jumppan och såå sur på mej själv för att jag glömde föregående program. Brukar verkligen inte... Men just nu lite väl mycket på gång... Känslan är därefter. Försöker verkligen ta det en sak i taget och behålla lugnet, men idag behövdes mycket lite för att jag bara inte riktigt sku klara av att hålla optimismen och lugnet kvar. Känslan vissa dagar liksom... Suck! En extra tröja på, och fast förankring i soffhörnet nu denhär kvällen.

2 kommentarer:

  1. Vissa dagar kan riktigt sii sej. Lyckligtvis går de över! Hoppas resten av veckan är mer samarbetsvillig.

    SvaraRadera