Foto Miika Rautiainen, för Simpukka-föreningens kampanj kring olika barnlöshetssituationer, Simpukka-veckan 2019

söndag 13 november 2016

Helt uppochner just nu!!

För ovanlighetens skull många inlägg idag... För att detdär med drömmar väckte en hel del. Och för att jag just nu annars också är väldigt uppochner och inte vet ut eller in med vad jag ska göra... Spenderat mycket tid med att fundera dom senaste dagarna. Och med att gråta. Står i en valsituation som jag inte hade velat ställas inför. Jobb mot vården. Pga inneluften, som jag skrev om tidigare... Vill vara där men kan inte om jag ska köra mitt försök nu (i nåt skede). Vill inte skjuta på försöket men har svårt att klara av att ta beslutet att bli borta. Vet varken ut eller in! Och är alldeles uppochner pga alltihopa. Skrivandet om drömmar väckte längtan ännu mer idag, och det hjälpte inte saken precis. Borttappad, alldeles totalt, känns det som just nu. Och jag vet inte vad jag ska göra. Allt känns bara helt uppochner just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar